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Spotify Lossless
#21
Hi Expert friends,
my information from Devialet support is following:

"Hallo Herr Stephan,
Ich verstehe Ihren Wunsch nach einer klaren Zeitschiene und entschuldige mich dafür, dass ich Ihnen aktuell keine konkreten Termine nennen kann, da Sie nicht ewig warten möchten.
Wie bereits erwähnt, benötigt die Entwicklung und Implementierung einer solchen Funktion Zeit, damit unser Produktionsteam sie qualitativ hochwertig umsetzen kann. Dies gilt insbesondere für die Berücksichtigung älterer Modelle wie die Pro Serie in Software-Updates.
Die Pro Serie ist uns sehr wichtig, und die Überlegung, die Software noch einmal zu aktualisieren, besteht bei unserem Entwicklungsteam grundsätzlich.
Dennoch habe ich leider noch keine abschließende Rückmeldung von unserem Produktionsteam erhalten, ob und wann diese Funktion verfügbar sein wird.
Falls ich in der Zwischenzeit ein Feedback erhalten habe, melde ich mich umgehend bei Ihnen, um Ihnen Bescheid zu geben.

Mit freundlichen Grüßen,
Giorgos | Customer service & support Devialet"
Devialet 200; JRiver; Gizmo; Heco "The New Statement";

Target in Future Devialet 400; Innuos Mini MKIII; Focal Sopra II or Utopia Diablo or Sonus Faber Olympica Nova III
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#22
OK,
So what they are telling us is that Pro is important to them but there is no plan to make Spotify Lossless work?! How is the Pro-series important for them, I would like to know.
Spiral Groove/Soundsmith - jRiver/Audiophile Optimizer/Process Lasso - Devialet 1000 pro - Rockport Ankaa
Nordost Valhalla2, Brahma, Frey2+ & Tyr2/Ansuz Mainz C/D8
Isoacoustics OREA/Shunyata Dark Field/Nordost QV/QK
Devialet Gemini
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#23
Bond of trust between Devialet and Expert Pro owners was broken several years ago. I cannot see Devialet providing any software updates to legacy/ superseded hardware.
Devialet Expert Pro 220, ATC SCM40 speakers, Pro-Ject Xtension 9 turntable, Chord Signature XL speaker cable
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#24
Please see my post in another thread earlier today and be patient. I own my Dev since 2014 and always got good support and updates. otherwise, I propose that you open a ticket for the user support so they can see your demand.


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Roon Nucleus One, Roon lifetime, Qobuz Sublime+, OPPO BDP-103EU, Kanex Pro HDMI Audio Extractor, Dual CS 617Q, Devialet 220 PRO Core Infinity, Bowers&Wilkins 804 D2, Oppo HA2, Sennheiser HD 800S, Living Room, Enjoy Listening, Germany
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